به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی قبل از خطبه های نماز جمعه تالش در مصلی این شهرستان افزود: در مرحله اول شهرک ماهیان خاویاری برای 200 نفر و در مرحله دوم آن برای بیش از یک هزار نفر و در شهرک پالت سازی تالش نیز به همان تعداد برای جوانان فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
وی اظهار کرد: طرح های اشتغالزای دیگری نیز در حوزه های آبزی پروری، صنایع دستی و اشتغال خانگی مناطق روستایی و عشایری تالش در حال اجراست و برای تکمیل آنها و اشتغال جوانان در آن حوزه ها تلاش می کنیم.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بیان کرد: در دولت یازدهم ۹۲۵ طرح در تالش اجرا و افتتاح شد و میزان برخورداری روستاهای این شهرستان از گاز، به بیش از 98 درصد رسیده است و در هفته دولت امسال نیز، 94 طرح با حدود 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره برداری می رسد.
مهدوی در خصوص آخرین وضعیت شهرک چوب اسالم نیز گفت: پرداخت مطالبات معوق کارگران آن در اولویت برنامه های ما بود و با رایزنی با وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و شستا ، خوشبختانه مطالبات کارگران در حال پرداخت است و به زودی با تامین اعتبار و تخصیص بودجه مناسب، شاهد فعالیت مجدد شهرک چوب اسالم خواهیم بود.
او خدمت صادقانه، ساده زیستی، خودداری از فخر فروشی، تواضع و مردمداری، خدمتگزاری و بی ریا بودن را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و مدیران و مسئولان تالش را به خدمت صادقانه برای مردم توصیه کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.