به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان و مسئول برگزاری این مسابقات روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از رقابت ها با حضور 150 ورزشکار از 20 استان و در سه رده سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
ایمان دلیر حیرتی افزود: در این رقابت ها شرکت کنندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت 30 کیلومتر را رکاب زده و در بخش بزرگسالان نیز شرکت کنندگان در مسافت 50 کیلومتر با یکدیگر رقابت کردند.
وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها در بخش جوانان بهنام آبیار ، حمید رضا کریمی و سجاد دولت وند به مقام اول تا سوم دست یافته و در بخش پیشکسوتان نیز جواد دنیا دیده ، سهراب پیل تن و شمس الله مظاهری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
دلیرحیرتی اضافه کرد : در رده سنی بزرگسالان بهنام ملکی توانست به مقام نخست برسد و حسین ناطقی و مهدی علمائی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان یاد آور شد : برگزاری این مسابقات در فضای مناسب و در کنار دریای خزر و فضای سبز زیبا، المان های خاص شهری و جاذبه های دیدنی منطقه ازاد انزلی ، همراه با حضور گسترده علاقه مندان و خانواده و پوشش زنده تلویزیونی ، از ویژگی های این دوره از مسابقات جایزه بزرگ کشوری بود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است .
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.