مراسم استقبال و اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان صومعه سرا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور ، صبح امروز با حضور فرماندار صومعه سرا و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، فتح اللهی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند و هیچگاه این چراغ هدایت از بین نخواهد رفت،گفت: کسانی که راه درست را شناسایی کنند و بصیرت داشته باشند، می‌توانند مسیری که به تعالی ختم می‌شود را بیابند و سعادتمند شوند.

وی افزود: اگر قرار باشد که سفر پیش رو تمام شود و ما نتوانیم شناخت دقیقی از سیره زندگی و مرام واهداف شهدا کسب کنیم پس نتوانسته‌ایم حتی فلسفه نام راهیان نور را دریابیم .

فتح اللهی با اشاره به اینکه تا وقتی بینش و بصیرت نباشد انسان از مسیر راه صحیح خود خارج می‌شود، اظهار داشت: درست است واقعه عاشورا یک صبح تا ظهر بیشتر اتفاق افتاد ولی بیش از هزار و سیصد سال از این واقعه می‌گذرد اما همچنان زنده است .

وی خاطر نشان کرد: خیلی از انسانها بودند که از میان مارفتند و نه اسمی ونه مرامی از آنها باقی نمانده ولی راه امام حسین ماندگار و همیشگی است .

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر اینکه سعی کنید ره آورد سفرتان فقط خاطرات راه و نوع غذا و... نباشد و باید در این راه مراقب باشید که شها بخاطر آرامش ما ،امنیت ما، حیثیت ما ناموس ودین ونظام ماجانشان را نثار این خاک کردند ، افزود : آنها ماندند ماییم که مسیر این دنیای فانی راطی می‌کنیم و انشاالله خداوند درک صحیح و واقعی را از این سفر برای همه ما و شما ایجاد کند که بزرگترین ره آورد این سفر خواهد بود .

2

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.