رضا قشلاقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: با آغاز سفرهای تابستانی نظارت بر مراکز عرضه کالا و خدمات مستقر در سواحل گیلان و تاسیسات گردشگری در دستور کار مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت ، معدن و تجارت ، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف و مراکز بهداشتی و دامپزشکی قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: در همین راستا از ابتدای تیرماه تاکنون، در بازرسی از 45 واحد یادشده 122 کیلوگرم مواد غذایی شامل گوشت، مرغ و انواع نوشیدنی ها تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی کشف و ضبط و تعداد 15 واحد متخلف برای اعمال قانون به شعبه های تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
به گفته قشلاقی این طرح تا پایان سالجاری ادامه خواهد یافت.
گیلان دارای 280 کیلومتر نوارساحلی از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان است.9 شهرستان و 65 روستای گیلان نیز ساحلی هستند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین از معلق شدن کارت بازرگانی یک شرکت متخلف به مدت یکسال خبر داد.
قشلاقی افزود: یکی از بانک های استان طی شکایتی اعلام کرد که این شرکت اقدام به دریافت ارز به مبلغ 103 میلیون و 971 هزار و 29 یورو برای وارد کردن کالا کرده ولی به این تعهد خود (وارد کردن کالا) جامه عمل نپوشانده است.
وی ادامه داد: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف مدیرعامل شرکت، حکم به استرداد مبلغ تعهد و تعلیق کارت بازرگانی بمدت یک سال صادر شده است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.