افشین پورمحمد مربی این تیم که به عنوان نماینده گیلان در این دوره از رقابت ها حضور یافت ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: تیم گیلان در این دوره از رقابت ها ، با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.
افشین پورمحمد افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، منوچهر ملکی و محرم عباسپور موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای پیشکسوتان و سهراب پسندیده و رحمت سلیمانی دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها، موفق به کسب مدال باارزش نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شدند.
وی که برای پنجمین بار عنوان قهرمانی تیمی پیشکسوتان کشور را با باشگاه خود کسب کرده ، بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز محمد مهریاری و محسن محمودیان موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی کشور شدند.
این مربی بین المللی پرس سینه در ادامه خاطرنشان کرد: در رقابت های پرس سینه و ددلیفت قدرتی بزرگسالان و پیشکسوتان GPA قهرمانی کشور ، بیش از 220 ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که در تهران با هم به رقابت پرداختند.
به گفته پورمحمد ، نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های پرس سینه و ددلیفت قدرتی قهرمانی اروپا که در کشور روسیه و مسابقات بین المللی گرجستان برگزار خواهد شد ، حضور می یابند.
رشته های پرس سینه و ددلیفت قدرتی زیر نظر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور فعالیت دارند و در گیلان بیش از 12 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های بدنسازی و پرورش اندام در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.