سید محمد احمدی عصر روز چهارشنبه در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: شورای شهر آینده باید از هم‌اکنون برنامه های کوتاه، بلند و میان مدت خود را طراحی و در طول خدمت خود بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری حرکت نماید.
وی اظهارداشت: اعضای شورای چهارم و شهردار فعلی تا پایان دوره خود باید کارهای مردم را با جدیت پیگیری و بدون توجه به شایعات تنها دغدغه شان خدمت به مردم و رسیدگی به امور شهری باشد.
مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: شورای شهر و شهردار برای آشنایی بیشتر با مشکلات باید در شهر حضور فیزیکی بیشتری داشته باشند و با توجه به ماهیت نظارتی شورا ،سعی کنند در امور شهرداری دخالت مستقیم داشته باشند و همواره علاوه بر نظارت به عنوان بازوی موثر در کنار شهردار برای پیشرفت شهر عمل کنند.
در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورا نیز نکته نظرات خود را بیان و ضمن تاکید بر لزوم همدلی، پرهیز از حاشیه ها و تلاش مستمر و مجدانه ابراز امیدواری کردند که کارنامه خوبی در خدمت رسانی به مردم از خود به جای بگذارند.
عصر روز چهارشنبه اعضای جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان با فرماندار شهرستان در فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.
شورای شهر لاهیجان 9عضو دارد که در شورای جدید سه نفر از شورای دوره چهارم جزء منتخبین دوره پنجم شورا هستند.
دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در 13 مرداد ماه امسال خاتمه می یابد و دوره پنجم این شوراها از 14 مرداد ماه آغاز می‌شود.
شهرستان لاهیجان با 168 هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد و تعداد اعضای شوراهای اسلامی دو شهر و 186روستای آن، 675 نفر است.
خبرنگار :فرهاد نظرپور ** انتشار دهنده : بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.