نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اسحاق جهانگیری گفت: صحبت های شما، روش متانت و صراحت شما در مناظرات واقعا تاثیرگذار و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت ا… قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با اسحاق جهانگیری گفت: انسانی این‌قدر بزرگوار که به مقدسات و اخلاق اسلامی پایبند باشد و حتی در فیلم تبلیغاتی اجازه ندهد از مزار برادران شهیدش و معدنی که پدرش کار می‌کرد تصویر بگیرند قابل تحسین است و با این رفتارها، ارادت من به شما بیشتر شد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به نقش مهم مردم در انتخابات افزود: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، مشارکت گسترده مردم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه باید به فکر همکاری، رفاقت و دوستی باشیم، اظهار کرد: هر بداخلاقی که بود، گذشت؛ از روز بعد از انتخابات، همه کنار هم برای کشور کار کنند.

جهانگیری در رابطه با صحنه مهم انتخابات خاطرنشان کرد: حرکاتی می‌بینیم از کسانی که هیچ انتظاری از آنها نمی رود و روحیه انسان کسل می شود، اما بقیه روند انتخابات، خوب است.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرشار از شور است، گفت: اینکه مردم احساس می‌کنند می توانند برای آینده کشور تصمیم بگیرند، امر مهمی است.

وی اظهار داشت: روزهای آخر انتخابات، روزهای پرشوری است اما مهم آن است که کنترل شود و از مرزها و حدود عبور نکنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در استان گیلان بیان داشت: اگر در آینده توفیق بود، باید کار جدی برای گیلان انجام شود و با توجه به ظرفیت‌ها، بایستی بیشتر از این، به توسعه استان توجه شود.
 
به گفته جهانگیری، مهم این است که انسان روحیه خدمت داشته باشد و دیگران هم بایستی از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور استفاده کنند.

معاون اول رئیس جمهوری بیان داشت: آنهایی که از فرصت ها استفاده نکردند، نام بدی از خود به جای گذاشتند و همیشه زبان باز است که اینها ، برای کشور چه کردند؟

وی خطاب به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان داشت: توفیقی یافتم تا خدمت شما برسم چرا که شما ، پشتوانه ای برای دولت هستید.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.