ابوالفضل توکلی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای تامین امنیت انتخابات جلسات متعددی قبل از انتخابات در شهرستان برگزار شده و در روزهای گذشته نیز توسط اعضای شورای تامین برنامه ریزی لازم در این خصوص اعمال شده است.
وی یادآور شد: گشت های آشکار و پنهان نیروی انتظامی امروز درسطح شهرستان با به صورت مستمر انجام شده است.
****
بخشدار مرکزی خاتم: مشارکت 40 درصدی روستاییان بخش مرکزی در انتخابات تا ظهر امروز
رئیس هیات اجرایی انتخابات بخش مرکزی خاتم گفت: تا ساعت 15 امروز بیش از 40 درصد روستاییان شهرستان خاتم در انتخابات مشارکت کردند.
محمد کاظمی نسب در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعات اولیه رای گیری در روستاهای شهرستان خاتم در برخی از شعب با کمبود تعرفه مواجه شدیم که در اسرع وقت تعرفه مورد نیاز برای شعب ارسال شد.
وی اضافه کرد: روند برگزاری انتخابات و جمع آوری آراء مردم در فضایی امن در روستاهای شهرستان در حال انجام است.
کاظمی نسب ادامه داد: تعامل بین متولیان انتخابات تضمین کننده یک انتخابات خوب است که این مهم در شعب اخذ رای در روستاهای شهرستان خاتم در بالاترین سطح وجود دارد.
بخشدار مرکزی با بیان اینکه مناطق ییلاقی چاه منج، بختیاری، باغ معدن، شهریاری و چاه درویش آزادی از جمعیت عشایری برخوردار هستند، اضافه کرد: با ایجاد شعبه اخذ رای سیار در این مناطق برای جمع آوری آراء عشایر اقدام شده است.
224 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خاتم برای رسیدن به 115 کرسی در شورای شهر و روستاها رقابت می کنند و 900 نفر شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب ، بازرسان، ناظران و نیروی انتظامی کار برگزاری انتخابات را در 47 شعبه اخذ رای در این شهرستان برعهده دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
7534/ 6014/ خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.