علیرضا یونسی رستمی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : 4 هزارو35 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراها و 3 هزار و 896 شعبه رای گیری برای رئیس جمهوری پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد : در مجموع 50 هزار نفر نیرو اعم از نظارت، بازرسی و هیات های اجرایی و امنیتی کار برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را در این استان بر عهده دارند.
معاون استاندارمازندران مهمترین وظیفه هیات های اجرایی را صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس و بیطرفی در انتخابات دانست.
وی تعداد نامزدهای حاضر در رقابت های شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران را 16 هزار و 950 نفر اعلام کرد که یک هزار و 825 نامزد شورای شهر و مابقی مربوط به روستاها هستند.
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت که پیش از این 827 نامزد انتخابات شوراها از ادامه رقابت انصراف دادند که 494 نفر مربوط به نامزدهای شورای روستایی و 333 نفر نیز شهری بودند.
به گفته وی در این دوره از انتخابات صلاحیت 93 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران مورد تایید قرار گرفت.
در این استان 2 میلیون و 242 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که 7 اسفندماه 94 برگزار شد، 83 درصد از واجدین شرایط اخذ رای دادند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.