مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان از رشد 70 درصدی ثبت نام در در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر این استان نسبت به سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمود ایزددوست در خصوص برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی های  اظهار کرد: ثبت نام به منظور شرکت در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان گیلان نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر 70 درصدی داشته است.

مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان افزود: در سال 95 با پایان یافتن مهلت ثبت نام 279 مورد ثبت نام صورت پذیرفته بود که در سال جاری با همت و تلاش همکاران اداره توسعه تعاونی های این اداره کل 473 مورد ثبت نام موفق صورت گرفت.

وی بیان داشت: با برگزاری جلسات توجیهی برای رابطین شهرستانها در فرآیند ثبت نام امسال پیشرفت چشمگیری داشته ایم که نتیجه آن نیز افزایش 70درصدی ثبت نام شدگان نسبت به سال گذشته میباشد.

مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی ابلاغی از سوی وزارت متبوع، قبل از انجام داوری در سامانه می بایست از  تعاونی هایی که دارای شرایط برتر و بهتری در هر رشته و گرایش هستند، بازدید بعمل آید که این اداره کل در این راستا تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: نتایج داوری و بازدید ها در این راستا به برگزاری هرچه باشکوه تر دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.