ابراهیم مهربان روز سه شنبه در دهمین جلسه شورای شهر لاهیجان اظهار داشت: در دوره چهارم شورا با وجود بعضی انتقادها ، شورا و شهرداری لاهیجان تلاش های خوبی در جهت جذب سرمایه گذار انجام داد که از جمله آنها پروژه های تقاطع غیر همسطح ورودی های شهر ، طرح شهر هوشمند و مجموعه گردشگری و تفریحی حاجی آباد است .
وی با اشاره به کاهش درآمد شهرداری ها از محل ساخت و ساز و لزوم توجه به اهمیت جذب سرمایه گذار در امور مشارکتی شهرداری ها به منظور ایجاد درآمد برای شهرداری و بهبود وضعیت اقتصادی شهر، خاطرنشان کرد: ناملایماتی که بیشتر از سوی برخی مسئولان مرکز استان و نگاه سلیقه ای آنان بوجود آمده ، فرار سرمایه گذاران را در پی داشته است .
وی با بیان این که شعار های برخی مسوولان استانی در جهت ایجاد اشتغال و رفع موانع توسعه اقتصادی با عملکرد آنها همخوانی ندارد اظهارداشت : مخالفت های سلیقه ای باعث شد پروژه هایی که می توانست مشاغل زیادی در سطح شهرستان لاهیجان ایجاد نماید تاکنون اجرایی نشوند.
وی ضمن قدردانی از اجرای آسفالت معابر سطح شهر، افزود : هرچند آسفالت معابر سطح شهر با حجم گسترده ای انجام گرفت ولی متاسفانه عدم برنامه ریزی و توزیع ناعادلانه خدمات شهرداری در لاهیجان مشهود است زیرا بسیاری از کوچه های فرعی ، آسفالت شده ولی بعضی معابر قدیمی و پر رفت و آمد همچنان بدون آسفالت باقی مانده است .
شهرستان لاهیجان بیش از 167هزار نفر و شهر لاهیجان بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.