صدرالله فرخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این موضوع اظهار داشت : آسفالت بقیه کوچه های این شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد و بزودی سه هزار مترمربع دیگر از کوچه های این شهر آسفالت می شوند.
وی خاطرنشان کرد:94تن قیر بصورت رایگان در مرحله اول از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در اختیار شهرداری دیلمان قرار گرفت و در مرحله دوم نیز پیگیر هستیم که برای رفع بخش دیگری از نیاز شهرداری دیلمان به قیر ، از طریق این اداره کل تامین شود .
وی تصریح کرد:شهر دیلمان دارای یک جاده کمربندی به طول یک و نیم کیلومتر است که دو سال قبل آسفالت شده بود ولی با رفت و آمد خودروهای سنگین کارخانه سیمان دیلمان تخریب شده است که بزودی با همکاری اداره راه و کارخانه سیمان تحت تثبیت بستر قرار می گیرد.
فرخی اظهارداشت: لکه گیری خیابان های اصلی شهر نیز انجام شده است ولی برای روکش آسفالت اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال نیاز است که با توجه به گردشگر پذیربودن منطقه دیلمان تامین این مبلغ کاملا ضروری است.
وی یکی از مشکلات درآمدی شهرداری دیلمان را کاهش ساخت و سازها عنوان و تصریح کرد : به دلایل متعدد ساخت و ساز در منطقه دیلمان کاهش یافته است و این وضعیت بر کاهش در آمد شهرداری این شهر نیز تاثیر داشته است.
فرخی با اشاره به سابقه 13 ساله شهرداری دیلمان افزود : بودجه شهرداری دیلمان از شش میلیارد ریال سال 92به 28میلیارد ریال در سال 96 ارتقاء یافته است و این شهرداری فاقد درآمد پایا بوده و عمده درآمد آن از صدور پروانه و ساخت و سازها و کمک های دولتی تامین می شود.
شهردار دیلمان در خاتمه از همکاری های شورای شهر دیلمان و فرمانداری سیاهکل بابت توسعه و آسفالت شهر دیلمان قدردانی کرد.
شهر دیلمان دو هزار نفر جمعیت ساکن و پنج هزار نفر جمعیت شناور دارد و جمعیت ورودی آن در روزهای پنجشنبه و جمعه 15هزار نفر است .
بخش دیلمان شهرستان سیاهکل در 45کیلومتری شهر سیاهکل قرار دارد و دارای یک شهر ، 104 آبادی و 78روستای بالای 20خانوار است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور **انتشار دهنده : بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.