سیدحسین دریابکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : در این مدارس 135 کلاس درجه (الف) با امکانات فرش و یخچال و تلویزیون و برخی وسایل ضروری اولیه و 6 کلاس درجه ( ب) با امکانات ساده تر آماده سازی شده است.
وی افزود: امسال برای اولین بار چهار اتاق ویژه برای مسافران فرهنگی در ایام سفر تهیه شده که علاوه بر امکانات اتاق های درجه الف ، دارای تخت بوده و به عنوان اتاق در محل ستاد اسکان واقع است.
دریابکی با اشاره به این که انزلی بیشترین سهم را در پذیرش میهمان در گیلان دارد، افزود: مقرر شده در صورت وجود فضا و کلاس خالی ، امکان استفاده کارمندان دولت نیز برای اسکان موقت در این کلاس ها در ایام تابستان فراهم شود.
دریابکی خاطر نشان کرد: رستوران خانه معلم نیز آماده پذیرش مسافران فرهنگی بوده و سالن ورزشی فرهنگیان نیز در روزهای بارندگی در اختیار فرهنگیان مسافر خواهان چادر زدن قرار می گیرد.
به گفته دریابکی ، درآمد حاصل از اسکان مسافران در جهت تعمیرات خود مدارس و برخی هزینه های دیگر صرف می شود .
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت : ستاد اسکان فرهنگیان در مدرسه شهید سماک واقع در میدان شهیدان کریم بخش قرار دارد و مسافران می توانند هرگونه اطلاعات لازم را با تماس با شماره تلفن 01344532330 کسب کنند.
دریابکی یادآور شد: مسافران و فرهنگیان محترم هرگونه انتقاد، پیشنهاد و حتی اعتراضات خود را می توانند از طریق سامانه پیامکی 6600099854 مطرح کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شهر ساحلی انزلی در غرب گیلان از مراکز مهم گردشگری کشور بشمار می رود و با دارا بودن جاذبه هایی همچون ساحل دریای خزر ، تالاب انزلی ، بوستان های ساحلی ، منطقه آزاد انزلی و آب و هوا و اقامتگاه های مناسب ، هر ساله مقصد صدها هزار گردشگر در ایام تعطیلات نوروز و تابستان است .
در نوروز امسال بیش از 9 هزار مسافر در 185 کلاس طی 14 روز از طرح اسکان فرهنگیان در بندرانزلی استفاده کردند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار دهنده : بابایی
7471 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.