به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت، صبح امروز سیروس شفقی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به همراه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار کرد.

در این دیدار فرماندار شهرستان رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامی داشتن شب های قدر، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی به تلاشگران و عزیزانی که در عرصه های مختلف کشاورزی شهرستان فعالیت می کنند خداقوت گفت و از همه تقدیر و تشکر نمود.

شفقی در ادامه اظهار داشت: یکی از شاخص های اصلی در اقتصاد مقاومتی ، نقش کشاورزی است و امیدوارم با همکاری شما عزیزان بتوانیم گامی موثر در راستای کاهش مشکلات کشاورزان برداریم. فرماندار شهرستان رشت خواستار استخراج شاخص های کشاورزی شهرستان به جهت پیگیری در راستای اخذ اعتبارات متناسب با توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان رشت شد.

همچنین وی افزود باتوجه به اینکه حدود 33درصد کشاورزی استان به شهرستان رشت تعلق دارد گفت: باید به تناسب سطح کشاورزی شهرستان رشت نسبت به شهرستان های دیگر در تخصیص اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان توجه بیشتری گردد.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان رشت ،رئیس جهاد کشاورزی استان و شهرستان و مهندس جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی که به این جمع پیوست از نمایشگاه مردمی که در محیط این سازمان برگزار شد بازدید بعمل آوردند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 675632
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.