به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه با حضور در این مرکز، از نزدیک با کودکان تحت پوشش خانه آمین آستانه اشرفیه دیدار و از آنان دلجویی کرد.
مسئول این مرکز در حاشیه بازدید استاندار گیلان به خبرنگار ایرنا گفت: خانه کوچک آمین، فعالیت خود را از تیرماه سال 95 از سوی موسسه سلامت روان اجتماعی شهرستان آستانه اشرفیه در ساختمانی به مساحت حدود 2 هزار مترمربع در منطقه کورکاء آستانه اشرفیه آغاز کرده است.
زهرا صداقتی با بیان اینکه هم اکنون هفت کودک بی سرپرست و بدسرپرست دیرآموز تحت پوشش این مرکز شبانه روزی قرار دارند، افزود: ارتقاء سطح سلامت روانی و رفتاری ، کنترل و هدایت آسیب های اجتماعی و رفتاری ، کمک به بازگشت کودکان تحت پوشش به فعالیت های عادی اجتماعی ، ارائه آموزش های حرفه آموزی و ... برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش از اهداف این مرکز است.
همچنین استاندار گیلان ، ضمن حضور در منزل امام جمعه شهر آستانه اشرفیه از نزدیک با حجت الاسلام محمد ساجدی دیدار و گفتگو کرد.
محمدعلی نجفی در این دیدار ، یاد و خاطره آیت الله محمدعلی امینیان امام جمعه فقید این شهر را نیز گرامی داشت.
استاندار گیلان در ادامه سفر خود به شهر مذهبی آستانه اشرفیه، با حضور در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) به آن امام زاده جلیل القدر ادای احترام کرد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:علیرضارنجکش**انتشاردهنده: کبیری
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.