به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز دوشنبه در جلسه شورای اداری آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی مشخصات طرح های خود را با پیش بینی اعتبار مورد نیاز به فرماندای ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد : برای تکمیل برخی طرح ها نظیر استخر شنا و موزه حکیم نظامی آستارا باید از بخش خصوصی استفاده شود و تامین اعتبار برخی از طرح های ملی، توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود.
رنجکش با اشاره به این که توسعه اقتصادی پایدار آستارا در دستور کار دولت قرار دارد اظهار کرد : با هم افزایی صورت گرفته شاهد تحقق آن خواهیم بود.
وی ، بهسازی راه آبشار لاتون را از طرح های مهم عنوان و اضافه کرد : مطالعه این طرح برای توسعه گردشگری صورت گرفته و اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته است و به زودی اجرای آن آغاز خواهد شد.
فرماندار آستارا با بیان این که سال گذشته برخی دستگاه های اجرایی در پیگیری و جذب اعتبارات خود کوتاهی کرده اند ابراز امیدواری کرد در سال 96 شاهد آن نباشیم.
وحید پورحضرت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نیز در این جلسه گفت: امسال 10 درصد اعتبارات را می توان برای طرح های جدید تعریف کرد و 90 درصد اعتبارات به طرح های نیمه تمام اختصاص دارد.
طرح های نوسازی مدارس، مجتمع فرهنگی، ساختمان امام زادگان، ایستگاه هواشناسی و آب رسانی به روستاهای عباس آباد، هودول و تلخان از مواردی بود که در رابطه با تامین اعتبار آنها بحث و بررسی شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.