احمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا جذب سرمایه گذار را حلقه مفقوده در توسعه کارآفرینی عنوان و خاطرنشان کرد : جذب سرمایه گذار بایستی با استفاده از انواع مهارت های علمی و نوین انجام شود.
وی با اشاره به این که تقویت بسترهای سرمایه گذاری موجب افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود افزود : با 36 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 33 شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار و زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم .
وی امنیت سرمایه گذاری را مهمترین مولفه برای سرمایه گذار دانست و گفت: برای رونق اشتغال باید سرمایه گذار و کارآفرین را قدر بدانیم و به امر سرمایه‌گذاری کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان باتاکید بر ضرورت برداشته شدن موانع سرمایه ‌گذاری اضافه کرد: شغل توسط یک نفر ایجاد نمی‌شود بلکه این اقتصاد و ظرفیت است که می‌تواند اشتغالزایی ایجاد کند.
شهیدی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال یادآورشد: تحقق اهداف شعار سال با جذب و حضور سرمایه‌گذاران واقعی و ایجاد کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از مهمترین برنامه های اجرایی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان است.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران می بایست با استفاده از قشر جوان زمینه رونق اقتصادی ، تولید و اشتغال را بوجود آورند و مساله مهم در این برهه، هدایت صحیح سرمایه به سوی بخش‌ها و صنایع نیازمند و دارای اولویت است .
شهیدی گیلان را از استان های مستعد در بخش صنعتی عنوان و تصریح کرد: باید با همت مضاعف و استفاده حداکثری از منابع در اختیار سیستم بانکی در استان نهایت استفاده را در پیش برد کارها و تعالی اشتغال داشته باشیم.
دو هزار و 600 واحد صنعتی در گیلان فعال است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار دهنده : بابایی
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.