به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود : حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ، همه دشمنان نظام اسلامی ایران را متحیر کرد.
وی اظهار کرد: مردم ما با حضور پرشور خود ثابت کردند که امام راحل و مقام معظم رهبری را دوست دارند و این مملکت را مال خود می دانند.
خطیب جمعه رشت ادامه داد: گرچه دشمنان این نظام خیلی تلاش کردند تا مردم به پای صندوق های رای نروند، اما حضور پرشور آحاد مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران بود.
امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای، این پیروزی انتخابات را به مقام معظم رهبری ، رئیس جمهوری منتخب و ملت شریف ایران تبریک می گویم.
صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش ، به سالروز آزادسازی خرمشهر نیز اشاره و اظهار کرد: سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس را به تمامی مردم و رزمندگان اسلام تبریک می گویم.
وی همچنین به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و با هشدار به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما سپاه مقتدر و ارتشی توانمند داریم و اگر کسی بخواهد به سرزمین ما تعرض کند ، ارتش ، سپاه ، بسیج و مردم ما سیلی محکم خواهند زد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.