به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: با همکاری و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم و با اجرای طرح های هماهنگی پلیس و سایر سازمان های دخیل در امر ترافیک٬ تصادفات رانندگی در دو ماه اخیر، کنترل و نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 26درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه آمار کشته ها در دو ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد، افزود: تجهیز معابر به تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آموزش و ایمنی معابر شهری توسط مسئولان متولی امر ترافیک و همچنین رعایت و توجه ویژه به قوانین و مقررات از سوی شهروندان از مطالبات پلیس است.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه در دو ماه اول سالجاری کشته های ناشی از سوانح رانندگی در معابر شهری کاهش 26 درصدی داشته، بیان داشت: در سوانح رانندگی معابر شهری استان در مدت زمان یادشده، عابران پیاده 47 درصد و موتورسواران 36 درصد سهم داشته اند.
رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه رانندگان و راکبان باید رانندگی قانونمند را سرلوحه قرار دهند، گفت: سمت و سوی طرح های اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی، کنترل سرعت و برخورد بدون اغماض با رانندگان خطرساز و اکثراً جوان موتورسوار است تا حوادث رانندگی کاهش یابد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.