به گزارش روز چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت:‌ با مساعد شدن هوا و میل به گشت و گذار بدون هدف برخی رانندگان جوان در معابر شهری، طرح های انضباط بخشی ترافیکی در قالب برخورد با معضلات اجتماعی در استان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی از این رانندگان با همراه داشتن سگ، تغییر وضعیت خودرو، تعویض سیستم گلوی اگزوز، دودی کردن شیشه و بدحجابی، برای شهروندان مزاحمت و برای اجتماع معضل ایجاد می کنند که این موارد، از مظاهر علنی فساد بوده که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تصریح اینکه اجرای این طرح ها و برخورد با تخلفات یادشده از وظایف ذاتی پلیس راهور است، افزود:‌ پلیس راهور بدون اغماض با ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری برخورد قانونی می کند.
سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه بدحجابی، سگ‌گردانی، ایجاد صدای ناهنجار و جرایمی از این دست برخورد قانونی پلیس را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: ‌توقیف هفت روزه خودرو، جریمه قانونی و معرفی به مراجع ذیربط از راه های برای اعمال قانون در برخورد با این ناهنجاری ها هستند.
رئیس پلیس راهور گیلان همچنین از اجرای طرح برخورد با نابسامانی های ترافیکی و تخلفات حادثه ساز در شهر رشت خبر داد.
وی گفت:‌ در راستای پیشگیری از تصادفات و نهادینه کردن مقررات با اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگان پر خطر و دور دور در معابر شهری، 16 دستگاه خودرو توقیف شد که عمده تخلفات رانندگان آنها، انجام همزمان دو تخلف حادثه ساز بود.
سرهنگ محمدی یادآور شد:‌ رعایت قوانین و مقررات ترافیکی بیانگر مشارکت اجتماعی افراد در جریان عبور و مرور بوده و همه رانندگان باید نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.