مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب شد.

به گزارش‌روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در خصوص حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت:  برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط در ابعاد داخلی و خارجی اثر گذار است و دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به دنبال خواهد داشت و این حضور و حماسه در تقویت امنیت، ثبات و اقتدار نظام اسلامی اثر گذار است وقتی که دشمنان در حال رصد کردن لحظه به لحظه اقدامات ما هستند .

وی ادامه داد : مردم ایران از نخستین ساعات آغاز رای گیری تا انتهای آن استقبال پرشوری داشتند که این حضور قابل تجلیل است مردم ایران اسلامی این بار نیز با حضور خود و اینبار با برگه های رای خود ، حماسه آفرینی کردند .
  عادلی با بیان اینکه هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات پرشورتر باشد موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد، بیان کرد: مردم ایران این بار نیز به دنیا ثابت کردند ایران اسلامی دارای ملتی سرزنده ، دوستدار کشور و همیشه در صحنه هستند .
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.