* احمد ملک فرنود :بارها ملت فهیم ما ثابت کرده است که برخلاف دیدگاه رایج میان سیاستمداران، خیلی خوب میفهمد و خیلی دقیق عمل میکنند.

مردمی که سال 92 به صحنه آمدند خوب میدانستند مسیر حرکت کشور در آن روزگار جز به بن بست نیست. این آنها بودند که تدبیر را ریل گذاری نموده و بار دیگر چراغ امید را در خانه هاشان روشن کردند.

ملتی که از دروغ و تزویر و ماجراجویی ها بریده بود، تحریم را نه روی کاغذپاره ها، که در سفره حس کرده بود. آنها نه در آمار که در زندگی شان لمس کرده بودند ردپای اختلاس و قانون گریزی و هرج و مرج را.

آنها به صحنه آمدند تا بار دیگر یک نه و یک آری بگویند. نه به تندروی ها، به عوام فریبی ها، به هتک حرمت به ساحت مقدس قشر ضعیف که متاسفانه دستاویزی برای جولان های سیاسی قرار گرفته بود و آری به عقلانیت به اعتدال به صلح به احترام و به توسعه در سایه امنیت و وفاق ملی.

آری ما در موضع درستی ایستاده ایم و این اهمیت دارد که در این مقطع مهم تاریخی بار دیگر از اعتدال دفاع کنیم و اجازه ندهیم عده ای با مرزبندی های اقتصادی ساختگی و شعار دفاع از محروم و مظلوم (که البته خود هرگز تا به حال در هیچ یک از مسندهایی که داشته اند برایشان کاری نکرده اند) قدرت بگیرند و رنج عزیزانمان در دولت در این چهار سال را به باد دهند و به همان دوره شومی برگردیم که با خفت ، میلیاردهای بی حساب و کتاب از بیت المال میبردند و ریال ها را با منت میبخشیدند.

 از همه دوستان صمیمانه دعوت مینمایم روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و ریل تدبیر چهار سال آینده را بگذارند و چراغ های امید را در دلمان روشن نگاه دارند.

برای ایران برای اسلام

*دانشجوی دکترای حقوق خصوصی

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 649138
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.