به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا، غلامعلی جعفرزاده در چهارمین همایش اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گیلان افزود: در دنیای کنونی نمیتوان دور ایران حصار کشید و ارتباطی با سایر کشور ها نداشت چرا که در این صورت اقتصاد موقتی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با توجه به اجرای برجام و تعاملات خوبی که در حوزه بین الملل به وجود آمده دنیا به این نتیجه رسیده که بازارهای خوبی در ایران وجود دارد و همچنین ایران نیز می تواند بازار خوبی برای صادرات کالا به سایر کشور ها از جمله عراق و افغانستان داشته باشد.
جعفرزاده گفت: واحد های تولیدی و صنعتی استان گیلان نیز ظرفیت خوبی برای ورود به بازار های جهانی را دارند که امیدواریم زیر چتر حمایت دولت و با رفع کامل تحریم ها این امر محقق شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان همایش اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گیلان ادامه داد: رعایت حقوق مصرف کننده و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان، اطمینان خاطری برای مصرف کنندگان است تا در صورتی که مشکلی در این زمینه داشتند قابل رسیدگی باشد.
وی باتاکید بر اینکه رعایت حقوق مصرف کننده بدون تولید کننده مقدور نیست گفت: اگر تولیدکننده حقوق مالکیتی نداشته و هر چه می خواهد تولید کند، اثرات سوء آن به مصرف کننده می رسد و خیال آن ازحیث تامین کالا آزاد نخواهد شد.
دو هزارو 600 واحد صنعتی در گیلان فعال است.
خبرنگار : مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.