به گزارش ایرنا، محمدرضا شیخ الاسلامی روز پنجشنبه در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید گیلان افزود: طی سه سال گذشته بیش از 15 هزار فقره تسهیلات در استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: در همین راستا ، 6 هزار و 300 فرصت شغلی در سامانه رصد و یکهزار فرصت شغلی توسط دستگاه ها در این سامانه به ثبت رسیده است.
وی افزود: با اهتمام مدیریت استان و تسهیلات صندوق کار آفرینی امید ، طرح روستای بدون بیکار در استان رقم خورده است که امروز افتتاح سومین روستای بدون بیکار استان را داریم.
شیخ الاسلامی گفت: با اهتمام دولت تدبیر و امید امروز چراغ اشتغال استان روشن است.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان نیز با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از 265 واحد فن آور و دانش بنیان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مستقر هستند.
مجید متقی طلب افزود: این تعداد واحد فعال نشاندهنده افزایش 70 درصدی فرآورده است.
وی به توجه دولت تدبیر و امید به شرکت های دانش بنیان نیز اشاره و تصریح کرد: سال ها افزون بر 13 پارک علم و فناوری گیلان برای در اختیار گذاشتن فضای مناسب منتظر بود اما در سال 95 بدستور استاندار ظرف سه هفته این مشکل برطرف شد.
وی اظهار کرد: یک میلیون دلار از محصولات خدمات شرکت های دانش بنیان عمدتا به کشور های اروپایی و حاشیه خزر صادر شده که این موضوع بعد از برجام اتفاق افتاده است.
در این همایش که با حضور استاندار گیلان برگزار شد ، کارآفرینان برتر حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک صندوق کارآفرینی امید استان گیلان تجلیل شدند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.