رئیس هیئت بازرسین شهرستان رشت گفت: بازرسان چشم و چراغ وزارت کشور در روز انتخابات می باشند و با همت و نظارت و ذکاوت بازرسان قطعا می توان انتخاباتی امن و به دور از دغدغه را اجرا کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش آموزشی توجیهی بازرسین و سر بازرسین انتخابات بخش‌های کوچ صفهان، خشک بیجار، لشت نشا امروز با حضور معاون امورعمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان رشت (رئیس هیئت بازرسین شهرستان رشت) و هیئت همراه در محل سالن کتابخانه عمومی شهید باهنر کوچ صفهان برگزار شد.

 منا ابروفراخ, رئیس هیئت بازرسین شهرستان رشت گفت: بازرسان چشم و چراغ وزارت کشور در روز انتخابات می‌باشند و با همت و نظارت و ذکاوت بازرسان قطعا می‌توان انتخاباتی امن و به دور از دغدغه را اجرا کرد.

رئیس هیات بازرسی شهرستان رشت با اشاره به ارکان هیأت بازرسی خاطرنشان کرد: ارکان این هیأت در وزارت کشور مستقر هستند و کنترل و بازرسی انتخابات در سطح استان از جمله وظایف آن می‌باشد.

وی گفت: تذکر به عوامل اجرایی شهرستان در صورت مشاهده‌ی تخلف و همچنین شناسایی اعضای واجد شرایط عضویت در هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها و بررسی صلاحیت افراد معرفی شده به عنوان بازرس و سر بازرس در شعب اخذ رأی در زمره‌ی وظایف هیات نظارت بر انتخابات قرار دارد.

وی عنوان کرد: ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها و کمک و پشتیبانی به شعب انتخاباتی شهرستان‌ها، پایش تخلفات و گزارش آن و پیگیری حسن اجرای انتخابات نیز از جمله وظایف این هیأت به شمار می‌آید.

ابروفراخ بیان کرد: احکام اعضای هیأت‌های شهرستان و سربازرسان از طریق رئیس هیأت بازرسان و توسط سامانه‌ی جامع انتخابات صادر خواهد شد.

وی با اشاره به مهم دانستن انتخابات پیش رو افزود: برگزاری این انتخابات ورقی است مهم از کتاب سرنوشت نظام اسلامی ایران و دشمنان ایران اسلامی چشم دوخته اند تا از کوچکترین اشتباهی در این راه بزرگ بهره برده و بر علیه خود نظام قدم بردارند.

وی در ادامه فرمایش رهبر کبیرانقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: در هر انتخاباتی میزان رای ملت است و ما باید در راستای درست و سالم بودن انتخابات قدم برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.