به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) - نمایندگی استان گیلان، محمد نیک بخش در گفت و گویی اظهار کرد: هشت هزار نسخه پوستر و فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) چاپ و توزیع شد.

مسئول دبیرخانه نمایندگی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در گیلان تصریح کرد: این فراخوان و پوستر برای کلیه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و شهرستان های کشور، برگزیدگان و شرکت کنندگان جشنواره در سال های قبل، موسسات قرآنی، نشریات و خبرگزاری های سراسر کشور ارسال شده است.

نیک بخش ادامه داد: همچنین با ارسال پیامک برای تمامی شرکت کنندگان دوره قبل جشنواره، از آن ها برای شرکت در جشنواره هفتم دعوت به عمل آمد. به گفته رییس اداره امور فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بانکی از آدرس رایانامه پایگاه های خبری سراسر کشور تهیه شده است و قرار است فراخوان جشنواره به تمامی آن ها ارسال شود.

وی یادآور شد: هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

نیک بخش با بیان این که اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) بویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی از اهداف جشنواره مذکور است، افزود: «سبک زندگی رضوی» و «فرهنگ رضوی» دو محور اصلی این جشنواره و بخش های جشنواره عبارت از «مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری»، «آثار رادیویی و تلویزیونی»، «شعر رضوی» و «بخش ویژه» می باشد.

مدیر اجرایی هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها گفت: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره باید آثارشان را که بین ١١ تیرماه ٩٥ تا ٢٥ خرداد ٩٦ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری دارای مجوز کشور منتشر و یا در بخش خبر و گزارش های خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما پخش شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی در پایان با بیان این که آخرین مهلت شرکت در جشنواره، یکم تیرماه امسال است، اضافه کرد: علاقمندان برای مشاهده فراخوان این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639753
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.