محمدرضا نازک کار شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: دهمین مرحله اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در استان با تحت پوشش قرار دادن 50 روستا از امروز ( شانزدهم اردیبهشت ماه ) آغاز شده است.
وی اظهار کرد: دهمین مرحله طرح افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت بمنظور آشنایی موتورسواران با مقررات راهنمایی و رانندگی ، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات اجرا می شود.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، 50 روستای تحت پوشش در شهرستان های رشت، سیاهکل ، رودبار ، صومعه سرا، تالش و شفت با توجه به تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مکان های هدف انتخاب شده اند تا طی پنج روز آموزش های مربوط به شیوه استفاده صحیح و ایمن از موتورسیکلت را در یک محیط شاد و صمیمی فرا بگیرند.
نازک کار تصریح کرد: آموزش های یاد شده شامل اجرای نمایش ، برنامه های طنز ، فرهنگی و مسابقات در یک فضای شاد است که علاوه بر راکبان موتورسیکلت خانواده های آنان هم بعنوان عابران پیاده می توانند در این محیط آموزشی حضور یابند.
راکبان موتور سیکلت و عابران پیاده بیشترین قربانیان جاده ای گیلان را تشکیل می دهند.
دهمین مرحله اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در استان از امروز( شانزدهم اردیبهشت ماه) آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.