به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر سه شنبه در نخستین جلسه کارگروه ویژه مناسبت ها در فرمانداری آستارا گفت: این کارگروه با جهت دهی ، انسجام ادارات و نهادها زمینه حضور بیشتر مردم را در مدیریت آئین های مختلف ملی و مذهبی در آستارا فراهم خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری تاثیرگذار بسیاری از برنامه ها قبل از اعتبار مالی، به مدیریت فکری در نحوه استفاده از امکانات موجود نیاز دارد و اعضای کارگروه ویژه مناسبت ها باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببرند.
وی اظهار کرد: در برنامه های پیشنهادی ادارات آستارا به فرمانداری این شهرستان برای اجرا در طول سال جاری، نکات قابل توجهی ذکر شده و با بررسی و تصویب آنها در کارگروه ویژه مناسبت ها از ظرفیت همه ادارات و نهادهای شهرستان برای عملیاتی شدن برنامه ها استفاده خواهد شد.
رنجکش ادامه داد: اعتبارات عمرانی دهیاری ها نباید خارج از برنامه ها و طرح های عمرانی تعریف شده هزینه شود و امکان درآمدزایی در روستاهای تحت مدیریت آنها با اجرای برنامه های مصوب کارگروه ویژه مناسبت ها وجود دارد.
در ادامه این جلسه برخی از مسئولان و اعضای کارگروه، برنامه های پیشنهادی خود را در خصوص تعامل بیشتر برای پوشش لازم مناسبت ها در آستارا تشریح کردند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و به لحاظ اینکه یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود، برگزاری منسجم آئین های مختلف در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.