به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"خسرو ارتقایی" در پایان جلسه"کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی" استان البرز گفت: این جلسه برای رسیدگی به18 دستور کار تشکیل شده بود که 1دستور کار به علت نواقص پرونده ای و مغایرت های قانونی مورد موافقت اعضای کارگروه قرار نگرفت و 6 مورد دیگر شامل درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی برای اجرای طرح های تولیدی،صنعتی و خدماتی و غیره در مورد موافقت اعضای کارگروه قرار گرفت و تصویب شد.
وی افزود: همچنین مقرر شد در خصوص 4 مورد از طرح ها که خارج از حریم شهرها قرار داشت، ضمن بازدید از محل در فرمانداری تصمیم گیری در خصوص آنها صورت پذیرد.
ارتقائی تصریح کرد: این 7 طرح در شهرستان نظرآباد مورد بررسی قرار گرفته که به علت نواقص پرونده ای به جلسه بعد موکول شد.
معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح گاوداری جهت پرورش گوساله پرواری، احداث انبار نگهداری لوازم بهداشتی، احاث لوازم آینه کاری، احداث واحد ذخیره سازی و نگهداری محص.لات لاستیکی،احداث سردخانه بلای صفر ، احداث 7020 متر مربع سازه گلخانه، از جمله طرح های مصوب در این جلسه از کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تقاضای دیوار کشی، احداث بنای کارگری، دیوار کشی و استخرذخیره در شهرستان ساوجبلاغ و فنس کشی دور استخر آب کشاورزی ، احداث بنای اداری، احداث بنای سرایداری و انباری، احداث بنای کارگری و حصار کشی دور ملک در شهرستان نظرآباد، از دیگر مصوبات این جلسه از کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان بود که پس از طی مراحل قانونی و تایید کمیته فنی استان و بازدید میدانی از محل به تصویب این کارگروه خواهد رسید.
طرح جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان البرز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،مدیرکل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی و شهرداران عضو کارگروه برگزار شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634929
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.