مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزش‌ترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی در نشست با قائم مقام صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: امروز ما در جهانی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های همگانی، روزنامه ها، مجلات ، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: با توجه به توسعه روز افزون تجارت، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است. هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست و اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیر ممکن است.

وی افزود: رسانه ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده ای در تبلیغات دارند و در همین راستا، صدا و سیمای مرکز گیلان می‌تواند حامی بزرگی برای واحد های صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد. 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: رسانه ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری اند.

وی بیان داشت: امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.