مجید متقی طلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به اینکه تیمی از سوی پارک علم و فناوری گیلان به‌منظور بررسی و تبادل بحث فناوری در کشورهای حاشیه دریای خزر به آستاراخان اعزام می‌شود اظهار داشت: در هفته‌های گذشته به این منظور از آستاراخان و استان ولگاگراد به گیلان سفر شده بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان خاطرنشان کرد: سفر مذکور به‌منظور ارائه برنامه‌های پارک علم و فناوری گیلان و تبادل و گسترش ارتباطات میان شرکت‌ها و موسسات فناور گیلان با مراکز علمی و دانش بنیان کشورهای حاشیه خزر است.

متقی طلب توسعه در حد تجاری سازی ایده‌ها و محصولات شرکت‌های دانش بنیان را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و افزود: در این سفر برخی از شرکت‌های فناور گیلان تیم پارک علم و فناوری گیلان را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش است شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری گیلان در این سفر با مراکز و موسسات فناور کشورهای حاشیه دریای خزر به یک تفاهم مطلوب در خصوص توسعه در حد تجاری سازی برسند گفت: توسعه و تبادل ارتباطات در این سفر به‌صورت ویژه مدنظر قرار می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه گیلان بالغ بر 260 شرکت فناور در مرکز و سطح شهرستان‌ها دارد افزود: از میزان مذکور 50 شرکت دانش بنیان سیر قانونی را طی کرده و 37 مورد در نوبت دانش بنیان شدن به‌سر می‌برند و آمار شرکت‌های دانش بنیان در گیلان رو به افزایش است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615446
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.