به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علیرضا ملک‌محمدی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد در حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف طرح ارتباط جوانان و نوجوانان با مسجد نجات مخاطبان از آسیب‌های در پیش‌رو و تربیت انسان‌های مؤمن است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: ایجاد فضای جذاب معنوی به واسطه محفل جهت تثبیت افراد شرکت کننده در طرح، تربیت نیروی مؤمن و کارآمد از اهداف کلان اجرای این طرح است.

مسئول رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تثبیت مخاطبان به واسطه محفل، تربیت نیرو با سپردن اداره محفل به مخاطبان و مربیان، تقویت مبانی معرفتی و ایجاد شور معنوی در شرکت کنندگان، ایجاد یک میعاد‌گاه با مرکزیت توجه به امام‌زمان(عج) برای تمام اعضای مجموعه، تلاش برای شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای اعضای محفل و فراهم شدن زمینه‌ مسئولیت‌پذیری و هویت‌بخشی به تعداد بیشتری از اعضای محفل از اهداف جزعی این طرح به شمار می‌رود.

ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید برای اجرای این طرح وظایف مسئول محافل، همیاران طرح، برنامه هفتگی محفل و نکات مورد سخنرانی باید مشخص و تعیین شود.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح 50 مسجد به عنوان مساجد اصلی و 12 مسجد به عنوان مساجد ذخیره در نظر گرفته شده که اگر مسجدی در اجرای برنامه‌ها موفق نبود یک مسجد ذخیره جایگزین می‌شود.

مسئول رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری و بختیاری تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود 2500 جوان و نوجوان در این طرح شرکت کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611761
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.