به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی حوزه هنری گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان با اشاره به اینکه زبان نرم زبان هنر است اظهار داشت: تقویت و توسعه زبان هنر همواره باید در جامعه امروز گسترش یابد.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید از اندیشه‌های مختلف هنر حمایت شود و تمامی مدیران موظف به تشویق و حمایت از هنرمندان هستند افزود: اگر صدا و سیما قصد از بین بردن فاصله خود با مخاطبان خود را دارد باید با نگاه ویژه تری به هنر بپردازد.

نجفی، رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها را در حمایت و کمک به هنر و هنرمندان تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم 131 عنوان کتاب در استان گیلان با عناوین مختلف به چاپ رسیده است.

وی از خلق 150 اثر نقاشی و تجسمی، 7 آلبوم موسیقی، 4 هزار و 250 اثر صوتی و 75 اثر پژوهشی در گیلان خبر داد و تاکید کرد:  افتخارات کسب شده خلق آثار هنری گیلان در مقایسه با سنوات گذشته چشمگیر است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه گیلان سرزمینی توانمند با فرهنگ و تمدن غنی است تصریح کرد: توانمندی و ظرفیت بالای هنرمندان گیلانی همواره در استان و کشور زبان‌زد است.

نجفی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت علاوه بر پرداختن به تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و اشتغال، پرداختن به توسعه هنری هم هست بیان کرد: توسعه هنر در جامعه از مقوله‌های بسیار مهمی است که باید با تمامی توان به آن پرداخت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614180
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.