به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور در منزل دو تن از شخصیت های فرهنگی و اجتماعی آستارا بر ارج گذاری به زحمات مفاخر این شهرستان تاکید کرد.
وی در این دیدارهای جداگانه با استاد اسدالله عبداللهیان از چهره های ادبی و فرهنگی و استاد رحیم کریم زاده از فرهنگیان و خیران نام آشنای آستارا از تلاش های آنها در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: تلاش های ارزشمند شخصیت های فرهنگی و اجتماعی آستارا سرمایه های ماندگاری است که از ارزش معنوی بسیاری برخوردار است و جامعه نیز قدردان این تلاش هاست.
رنجکش یادآور شد: باید تلاش کنیم به منظور الگوسازی در جامعه، این سرمایه های اجتماعی بیشتر و بهتر به مردم معرفی و فرهنگ تکریم و احترام آنها در جامعه نهادینه شود.
وی ادامه داد: بندر آستارا از ظرفیت ها و سرمایه های بسیاری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی برخوردار و خدمات آنان نیز به این شهرستان و کشور مشهود است.
فرماندار آستارا خواستار تشکیل کانون ترویج و حفاظت از سرمایه های اجتماعی و تکریم مفاخر این شهرستان شد.
در این دیدار ها استاد اسدالله عبداللهیان 93ساله، معلم بازنشسته و از نویسندگان پیشکسوت بندر آستارا ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) از حضور فرماندار آستارا در منزل خود و دیدار با او به مناسبت روز پدر تقدیر کرد.
استاد رحیم کریم زاده 91ساله از فرهنگیان بازنشسته و خیران آستارا نیز برای دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه کشور و شهرستان آستارا آرزوی موفقیت کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.