رضا قشلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درطرح نظارتی ویژه نوروز امسال که از اول اسفند ماه 95 تا 14 فروردین ماه جاری در استان با مشارکت و همراهی ضابطان و دستگاه های نظارتی اجرا شد؛ یکهزارو 912 واحد عرضه کالا و خدمات، مورد نظارت و کنترل مشترک قرارگرفت.
وی تصریح کرد: طی اجرای طرح یادشده؛ با بازرسی های مشترک ، تعداد یکهزار و 117 واحد متخلف شناسایی و اعمال قانون شدند.
وی یادآورشد: همزمان با اجرای طرح نوروزی گیلان، یکهزارو 688 پرونده از سوی دستگاه های نظارتی به تعزیرات ارجاع شد که در مجموع دو هزارو 593 فقره پرونده تخلف مورد رسیدگی قرار گرفت.
قشلاقی به نوع محکومیت های دیگر واحدهای متخلف نیز اشاره بیان کرد: علاوه بر جرایم نقدی، در این مرحله از گشت های مشترک تعداد 9 واحد عرضه کالا و خدمات با تخلفات بهداشتی صنفی با حکم شعب سیار حاضر در گشت مشترک تعطیل شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: در بازرسی های مشترک انجام یافته از 495 واحد گردشگری شامل هتل ها، میهمانپذیرها، رستوران ، آشپزخانه و واحدهای پذیرایی بین راهی مقدار 672 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های مشترک انجام یافته از سطح عرضه حوزه کالا و خدمات نیز مقدار 57 تن کالای غیربهداشتی شامل 45 تن انواع نوشیدنی ها، چهار تن سماق، یک و نیم تن پنیر و شش و نیم تن انواع مواد غذایی ، شیرینی و غیره کشف و توقیف شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: در این طرح تعداد دو هزارو 593 فقره پرونده تخلف مورد رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی قرار گرفت و پس از انجام تشریفات دادرسی منجر به صدور احکام قانونی شد و متخلفان بپرداخت به مبلغ 20 میلیارد و742 میلیون و 249 هزارو 63 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.