سردار محمدرضا اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در قالب اقدامات انتظامی و ترافیکی در سراسر استان به ویژه شهرستان های که مقصد گردشگری و راهیان نور را دارند تعداد 2 هزار و 187 تیم گشتی انجام وظیفه کردند.

وی با بیان اینکه شعار سال 1396 نیروی انتظامی آرامش و نشاط بهاری، قانونمندی و نظم اجتماعی نامگذاری شده است، افزود: به ویژه در جهان امروز جامعه باید بر مدار نظم و قانون حرکت کند و قانون را فصل الخطاب خود قرار دهد زیرا با رعایت قانون است که بهاری با نشاط برای عموم هموطنان در تمام نقاط ایران پهناور عزیز رقم می خورد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره  به کاهش 13 درصدی جرائم از اول فروردین ماه سال 96 تا پایان تعطیلات نوروز گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور 6 میلیونی مهمانان نوروزی و راهیان نور برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه ارتقاء احساس امنیت اندیشیده شده که شاهد افزایش 19 درصدی کشفیات در این طرح بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمار متوفیان 6 درصد و  آمار مجروحان جاده‌ای 13 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داشته است، عنوان کرد: در حوزه درون شهری نیز 20 درصد کاهش تلفات جانی در تصادفات داشتیم همچنین در هشت عنوان 16‌گانه سرقت‌ها در سطح استان شاهد کاهش سرقت بوده‌ایم.

اسحاقی تصریح کرد: در روز طبیعت با توجه به حضور بیش از 70 درصد شهروندان، مسافران نوروزی و راهیان نور در تفرجگاه‌ها، روز بدون حادثه‌ای داشته که نشانه لطف خداوند و حاصل تلاش و مجاهدات همکاران بوده است.

وی با اشاره به عملکرد معاونت اجتماعی گفت: معاونت اجتماعی با انجام تبلیغات محیطی همراه با هشدارهای انتظامی و اجتماعی و همچنین تولیدات رادیویی و تلویزیونی به صورت روزانه در شهرستان‌های سراسر استان خدمات خوبی را برای عموم مردم ارائه نمود.

فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه تصریح کرد: در پی مصاحبه معاونت اجتماعی استان با مردم، مسافران نورزی و راهیان نور و همچنین تهیه و توزیع فرم‌های نظر‌سنجی در ایستگاه‌های نوروزی پلیس و بررسی میدانی در زمینه عملکرد پلیس در حوزه های انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی میزان رضایتمندی 89 درصد اعلام شده که نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606560
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.