به گزارش خبرنگار ایرنا، کلینیک فوق تخصصی کبد و گوارش با زیر بنای سه هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 50 نفر به بهره برداری رسید.
این کلینیک فوق تخصصی شامل بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، اندوسکوپی، کلونوسکوپی، ای ار سی پی، اندوسونوگرافی، مانومتری، دابل بالون انتروسکوپی، بخش جراحی و دو اتاق عمل است.
بیمارستان 189 تختخوابی خصوصی پارس در رشت نیز با اعتبار یک هزار و 290 میلیارد ریال، با زیربنای 26 هزار مترمربع و اشتغال 680 نفر به بهره برداری رسید.
این بیمارستان دارای بخش های اورژانس، دیالیز، آندوسکوپی، گوارش، تست ورزش، اکو، رادیولوژی، آزمایشگاه، نوزادان، کودکان، زنان و زایمان، جراحی زنان، جراحی گوش، اتاق عمل جنرال، قلب، اتاق عمل قلب، انکولوژی، آن ای سی یو ، سی سی یو ای سی سی یو، ای سی یو قلب، آنژیوگرافی ، فیزیوتراپی، نورولوژی ، نوروسرجری، اورولوژی و شیمی درمانی است.
مراسم افتتاح همزمان شش طرح بزرگ بهداشتی و درمانی شهرستان های رشت، رضوانشهر و آستارا، با حضور رئیس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس در آستارا انجام شد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا حضور داشت و گزارشی از این طرح ها به رئیس جمهوری ارائه کرد.
در جریان سفر امروز (پنجشنبه) رئیس جمهوری به استان گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد، با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت، از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.