به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر دوشنبه در بازدید از تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی در حال تجهیز آستارا بر ارائه خدمات مطلوب به بیماران و ضرورت رعایت استاندارد های درمانی در این شهرستان تاکید کرد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید برنامه های بسیار خوبی در ارتقاء کمی و کیفی نظام سلامت در جامعه داشته است و اقدامات انجام گرفته در تکمیل و تجهیز بیمارستان بندر آستارا در مسیر برنامه های دولت با هدف افزایش شاخص های سلامت است.
وی اظهار کرد: راه اندازی این بیمارستان نقش مهمی در ارائه خدمان درمانی به مردم دارد و همه باید تلاش کنند تا خدمات دولت در حوزه سلامت در آستارا بیش از گذشته احساس شود.
رنجکش بیان کرد: با راه اندازی بیمارستان جدید آستارا باید تیم پزشکی مجرب و کادر درمانی متخصص آن تامین شود و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شبکه بهداشت و درمان آستارا نیازمندی های آن را تامین کنند.
فرماندار آستارا گفت: باید با ایجاد بسترهای تشویقی زمینه ماندگاری متخصصین بهداشتی و درمانی در آستارا بیشتر فراهم شود و فقط تجهیز و راه اندازی بیمارستان نمی تواند موجب ارتقاء کیفیت در حوزه سلامت شود.
رنجکش افزود: در کنار راه اندازی این طرح بزرگ درمانی در بندر آستارا، نقایص موجود در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان باید برطرف شود.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا به مساحت 20 هزار و 650 متر مربع با بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار احداث شده و در حال تجهیز است و دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی خواهد بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای یک بیمارستان 104 تختخوابی است.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.