عسکر حسنی پور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون تعداد 450 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان رضوانشهر ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: 34 نفر در حوزه شهری ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 18 نفر برای شهر رضوانشهر و 16 نفر هم برای شهر پره سر نام نویسی شدند که از مجموع ثبت نام شدگان در حوزه شهری 4 نفر زن و مابقی مرد هستند.
حسنی پور بیان کرد: برای حضور در رقابت های انتخاباتی در روستاهای این شهرستان نیز تا کنون 416 داوطلب شوراهای اسلامی در روستاهای دو بخش پره سر و مرکزی ثبت نام کرده اند که از مجموع ثبت نام شدگان در حوزه روستایی 12 نفر زن و مابقی مرد هستند.
وی با بیان اینکه یک روز تا پایان ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاها باقی مانده، گفت: نامزدهای انتخاباتی هر چه سریع تر برای ثبت نام به ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری و بخشداری ها مراجعه و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خوداری کنند.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر و حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شده و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.