علی خودکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این تخلفات در جریان 78 مورد بازرسی از هتل ها و رستوران ها در روزهای نخستین سال صورت گرفته و عمده تخلف ها در خصوص عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و نداشتن کارت بهداشت فردی کارکنان بوده است.
وی همچنین افزود : علاوه بر مجتمع های گردشگری ، اقامتی و رستوران ها ، بازرسی از فروشگاه های بزرگ در بازار و نانوایی ها نیز در این ایام انجام شده است.
مسئول کمیته تنظیم بازار در ستاد سفر شهرستان بندرانزلی یادآور شد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده ، گشت های مشترکی با بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف، نماینده فرمانداری ، اداره تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی ، شبکه بهداشت ، میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای سال انجام شد .
خودکار افزود: از ابتدای نوروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و هدایا نیز با همکاری و مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی در قالب 45 غرفه در راستای عرضه صنایع دستی و سوغات مردم گیلان به مسافران و گردشگران برپا شده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان و مواهب طبیعی از جمله دریا و تالاب بین المللی انزلی و ابنیه های تاریخی ، در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی از مقاصد سفر مسافران و گردشگران سراسر کشور است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.