به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی استان گیلان در فرمانداری آستارا گفت: تلاش نیروهای مرزبانی در تامین امنیت قابل تقدیر است و باید سطح همکاری های فرمانداری و نیروهای مرزبانی افزایش یابد.
وی بر دقت در تامین امنیت مرزهای این شهرستان به عنوان یکی از مبادی ارتباطی همسایه شمالی و ضرورت انسداد کامل مرز و حراست از کیان سرزمینی تاکید کرد.
سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به سوابق فعالیت های ستادی فرماندار جدید آستارا در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و آشنایی او با مسائل بندر آستارا، اظهار امیدواری کرد که زمینه خدمتگزاری بیشتر به مردم این شهرستان فراهم شود.
فرماندار آستارا همچنین در دیدار با فرماندهی انتظامی این شهرستان و جمعی از نیروهای آن، با تبریک سال 96 تلاش های آنان را در برقراری نظم و امنیت در حوزه های مختلف قابل تقدیر دانست.
رنجکش در دیدار با فرماندهی نیروی دریایی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا نیز با اشاره به اهمیت امنیت مرزهای آبی، تلاش های آنان را در ثبات امنیت در آب های مرزی ستود.
وی با تاکید بر اهمیت آستارا از جهت های مختلف افزود: همگرایی، همدلی و وفاق مردم و مسئولان این شهرستان سرمایه بزرگی است و هر یک از دستگاه های متولی برقراری نظم و امنیت، باید به آن سرمایه با هوشمندی توجه کنند.
وی تقویت یگان های مستقر در حوزه امنیتی و انتظامی آستارا را از اولویت های خود دانست که باید در سطح استانی و ملی مورد توجه جدی قرار گیرد.
در این دیدارها فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبانی با تبریک سال جدید، آمادگی خود را برای همراهی و همکاری بیشتر با فرمانداری آستارا اعلام کردند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خاکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.