به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) که در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران برگزار شد اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) برقراری تعامل و همکاری بین سازمان ها و نهادها به منظور تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.
وی افزود : خدمت رسانی به مسافران نوروزی و برقرار نظم و امنیت پایدار ، وظیفه ای است که پلیس با حضور به موقع و مستمر خود در مناطق مختلف آن را انجام می دهد.
وی افزود : پلیس تلاش دارد تا با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود ، خواست مردم در استقرار امنیت پایدار را محقق کرده و با اجرای طرح های پیشگیری که در ایام نوروز اجرا می شود ، موجبات آسودگی خاطر هموطنان را فراهم می کند.
ناظری تأکید کرد: مأموران انتظامی باید تلاش کنند که با فعالیت مستمر خود در ایام نوروز شرایطی را فراهم کنند که مردم جز به مسافرت و انجام مراسم عید ، دغدغه دیگری نداشته باشند.
وی گفت : برقراری امنیت امروز در ردیف اول نیاز های روز مره زندگی انسان ها به شمار می رود، که بدون شک اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد در دیگر ابعاد نیز جامعه با مشکل مواجه می شود.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تعامل سازنده با واحدهای اجرایی و دستگاه های خدمت رسان ضمن ارتقاء ایمنی در ارائه خدمات ، خدمات قابل قبولی را به مردم و به ویژه مسافران نوروزی ارائه داده و با اجرای دقیق تر مسائل امنیتی و ایمنی ، تعطیلات بدون خطری را برای مردم رقم بزند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.