به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان روز شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: اعتقاد ما این است که تخصص، برخورداری از ظرفیت بالا، امانت داری و پاکدستی باید از مهمترین ویژگی افرادی باشد که در مناصب دولتی قرار می گیرند و باید بر اساس همین محورها ارزیابی شوند.
وی ادامه داد: براساس رسالتی که مجلس شورای اسلامی برعهده نمایندگان قرار داده، مدیران باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرند تا در سایه آن اشکالات اصلاح و خدمات رسانی به مردم بهتر انجام گیرد.
نوریان، ترجیح دادن منافع شخصی به جای مصالح عمومی را از مهمترین آفات مدیریتی دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولان اجرایی ضمن اینکه باید قانون را ملاک رفتار و گفتار خود قرار دهند بلکه باید به مصالح عمومی پایبند بوده و آن را به مصالح جناحی، سیاسی و شخصی ترجیح دهند.
این نماینده مجلس افزود: در همین راستا باید مدیران انتقادات وارد بر عملکرد خود را بپذیرند و چنانچه ایرادی به عملکرد آنها وارد است، آن را به کل مجموعه دولت ربط ندهند و عملکرد شخص خود را اصلاح کنند.
نوریان خاطرنشان کرد: دولت در مجموعه در تلاش برای پیش بردن امور کشور است اما اشکالاتی هم وجود دارد که باید درصدد رفع آن باشد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با انتقاد از وضعیت موجود در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با وجود تلاش هایی که در حوزه های مختلف انجام شده اما وضعیت فعلی استان قابل قبول و راضی کننده نیست و مدیران باید با افزایش قدرت چانه زنی خود در جذب اعتبارات و سرمایه گذاری تلاش کنند.
محمد خالدی، مساله آب را از مهمترین مشکلات استان دانست و گفت: رفع این مساله به سادگی انجام شدنی نیست و طرف مقابل از نفوذ و ارتباطات قوی تر نسبت به ما برخوردار است، اما نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق مردم به کار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران در استان نسبت به وظایف ذاتی خود بی اطلاع هستند و از مناطق مختلف سرکشی و بازدید ندارند که این امر مانع رشد و توسعه استان می شود.
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر تقویت وحدت و انسجام در استان افزود: در سایه وحدت و انسجام می توان بر مشکلات چیره شد و شاهد رشد و توسعه استان بود.
علی کاظمی باباحیدری تصریح کرد: مدیران باید از حالت روزمرگی خارج شوند و به دنبال جذب اعتبار و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان باشند.
وی افزود: مجلس دهم همواره از دولتمردان حمایت کرده اما مدیران هم باید بیش از گذشته عملیاتی شوند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به عملکرد مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه کشور از مهمترین اقداماتی بوده که زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.
خدیجه ربیعی افزود: نمایندگان استان همواره در تلاش برای دفاع از منافع استان به ویژه در بخش آب هستند و بی شک یک صدایی و وحدت می تواند در این رابطه بسیار موثر واقع شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان مردم را نسبت به واقعیت ها آگاه کرده و از نظرات آنها در امور مختلف استفاده کنند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.