معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 9 درصدی وقوع سرقت در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ اسدالله مالکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال جاری کاهش 9 درصدی وقوع سرقت در آذربایجان غربی را شاهد هستیم تصریح کرد: در آذربایجان غربی سرقت از منزل 4 درصد کاهش،سرقت موتورسیکلت 13 درصد کاهش و سرقت اتومبیل 3 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد:با تلاش نیروهای انتظامی استان، 25 درصد کاهش در جرایم مالی،فقدان اشیا 34 درصد کاهش ،نزاع و درگیری 10 درصد کاهش و کلاهبرداری 17 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ مالکی درخصوص اقدامات معاونت پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در سال جاری گفت: در سال جاری 5 هزار و 111 نفر به مراکز مشاوره آرامش اذربایجان غربی و 18 هزار و 924 مورد به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های استان مراجعه داشته اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 85 مورد از پرونده های ارجاعی به حوزه معاونت پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی منجربه مصالحصه شده است گفت: در سال جاری بیش از 5/86 درصد از پرونده های ارجاعی به مصالحه انجامیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خصوص برگزاری  دوره های آموزشی حضوری در مساجد استان گفت: به همت معاونت پیشگیری انتظامی آذربایجان غربی سال گذشته 548 مورد دوره اموزش حضوری در مساجد استان برگزار شده که با افزایش  25 درصدی در سال جاری به برگزاری 685دوره آموزشی منجرشده است.

سرهنگ مالکی با بیان اینکه دوره های آموزش حضوری دانشگاهها 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است تصریح کرد:در سال جاری دوره اموزش حضوری در مدارس ابتدایی و اموزش متوسطه نیز 10درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: 29 درصد افزایش دوره های اموز شحضوری برای اتحادیه و اصناف استان ،افزایش 19 درصدص دوره های حضوری انجمن اولیا و مربیان مدارس استان و افزایش 32 درصدی در فعالیت های هنری از اقدامات معاونت پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در 11 ماهه سال جاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 677 هزار و 134 مورد تماس با فوریت های پلیسی 110 آذربایجان غربی انجام شده است افزود: نسبت به سال گذشته 3/10 درصد افزایش در این حوزه را شاهد بوده ایم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برقراری نظم مطلوب در جامعه را مستلزم همکاری و مشارکت همه جانبه مردم دانست و افزود: چنانچه مردم با نیروهای نظامی و انتظامی مشارکت نداشته باشند آنطور که شاید و باید نمی توانیم به شکل مطلوب نظم و امنیت را در جامعه حاکم کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.