سید کاظم دلخوش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بازدیدهایی که از چندین شهرستان داشتم٬ نظمی که در فرمانداری رشت بوجود آمده٬ تفکیک بخش های مختلف و همدلی٬ آرامش و صمیمیت در این مجموعه روح ما را صیقل داد و این نشاندهنده مدیریت خوب فرمانداری رشت است.
وی استقبال مردم را در این دوره از انتخابات شوراها بسیار خوب دانست و گفت: در شهرستان رشت تا کنون بیش از 400 نفر داوطلب انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.
دلخوش ارائه مدرک عدم سوء پیشینه را همزمان با ثبت نام یکی از اقدامات مثبت این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر ‌و روستا عنوان و بیان کرد: اکنون افرادی ثبت نام می کنند که واجد شرایط هستند.
وی با تاکید بر اینکه روند کار را بسیار خوب می بینیم ٬ تصریح کرد: اگر کارها به همین صورت پیش برود٬ نشاندهنده این است که مردم به درک بیشتری درباره جایگاه شوراها و اقداماتی که انها می توانند برای آبادانی شهر و روستا انجام دهند٬ رسیده اند.
دلخوش در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتخابات باید مر قانون رعایت شود٬ گفت: اعتقاد داریم هم هیات های اجرایی و هم نظارت باید براساس قانون عمل کنند و به هیچ عنوان نمی توان سلایق شخصی را در انتخابات و زندگی مردم دخالت داد.
وی اضافه کرد: تاکنون در هیات نظارت نقصی وجود ندارد و دیدگاه همه نمایندگان در آن لحاظ شده است.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شده و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری ، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2583 آبادی دارای سکنه است.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.