مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح مادران آسمانی در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان در ایام گرامیداشت روز مادر از امروز (سه شنبه) به اجرا درآمده است.
وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر، آرمان های ملی، جهانی و تمدنی انقلاب اسلامی است.
فتحی پور خاطر نشان کرد: تجلیل از مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و ترویج روحیه و ایثار شهادت از طریق ایجاد انس و الفت بین جوانان دانش آموز و شهدای انقلاب از دیگر اهداف طرح مادران آسمانی است.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح اعضاء انجمن اسلامی با سرکشی و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان این روز را به ایشان تبریک گفته و هدیه ای را به همین مناسبت به ایشان اهدا خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیان داشت: در اجرای این طرح دانش آموزان به تیم های پنج و هفت نفره تقسیم شده و تحویل هدایای مادران شهدا را بر عهده می گیرند.
دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در اجرای این طرح به یکصد و 44 مادر شهید استان هدیه اهدا خواهند کرد.
همایش استانی پاسداشت مقام مادران و همسران شهدا با عنوان مادران آسمانی نیز فردا (چهارشنبه) از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود .
استان گیلان دارای بیش از هشت هزار شهید است.
یکشنبه هفته آینده بیست و نهم اردیبهشت مصادف با 20 جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.