رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: مرحله رفت مسابقات اتومبیلرانی رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران وزارت ورزش و جوانان کشور، روز پنجشنبه به پایان رسید و هم اینک نیز مرحله برگشت این مسابقات آغاز شده است.
محسن واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت های اتومبیلرانی رالی خانوادگی وزارت ورزش و جوانان ، حدود 140 خودرو حضور دارند.
وی اظهار کرد: اکثر شرکت کنندگان در این رالی ، با خانواده های خود در این دوره از مسابقات حضور یافته اند که این امر سبب جذابیت بیشتر این دوره از رقابت ها شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس هم اینک خودروهای حاضر در این رالی خانوادگی ، حرکت خود را از زیباکنار رشت آغاز کردند و مسیر خود را به سمت تهران ادامه خواهند داد.
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان بیان کرد: شرکت کنندگان در این رالی خانوادگی ، از مسیر زیباکنار رشت به آستانه اشرفیه خواهند رفت و سپس به امامزاده هاشم رشت می روند و پس از آن، به سمت تهران خواهند رفت.
واحدی اضافه کرد: پس از اتمام این مرحله ، امتیازات خودروهای شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در هر 2 مرحله رفت و برگشت محاسبه و نفرات برتر انتخاب می شوند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.