محمدرضا داورزنی عصر چهارشنبه در نشست مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد افزود: موضوع مکملهای ورزشی یکی از مهمترین دغدغه های فدراسیون پزشکی ورزشی است که باید قبل از دیر شدن راهکاری برای آن پیدا کرد.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به دنبال تعاملی مناسب در خصوص موضوع مکملهای ورزشی با وزارت بهداشت است. وزارت بهداشت باید با معرفی و نظارت بیشتر بر این نوع مکملها به کمک وزارت ورزش بیاید تا بتوانیم با تعامل خوب جلوی آسیبهای ناشی از این معضل را بگیریم.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در پی تاسیس مراکزی هستیم که از طریق آنها بتوان با معرفی مکملهای ورزشی مجرایی به منظور تهیه این مکملها مورد نیاز برای باشگاهای ورزشی ایجاد کرد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این نشست گفت: شعار این فدراسیون پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است لذا سعی می کنیم در این راستا گام برداریم.
غلامرضا نوروزی توسعه مراکز پزشکی ورزشی را از اهداف اصلی ذکر و بیان کرد: افزایش فضاهای فیزیکی ورزشی بسیار حائز اهمیت است لذا به دنبال آن هستیم که استانهای کمتر توسعه یافته بتوانند از امکانات پزشکی عرصه ورزش استفاده کنند.
وی افزود: باید عرضه خدمات کیفی و کمی به ورزشکاران افزایش یابد زیرا با بالا بردن استانداردهای ورزشی از مهمترین عوامل کاهش آسیبهای ورزشی است که باید در میادین به آن توجه ویژه ای شود.
خبرنگار: مصطفی نخعی و حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.