به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: مسئولان نباید از مسایل داخلی کشور و تلاش برای رفع مشکلات و تنگناهای زندگی مردم غافل شوند .
وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی تا کنون کارهای قابل قبولی انجام شده اما برخی موارد همچنان بر زمین مانده که باید هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن آنها اقدام شود.
حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به فرارسیدن 9 اسفند ماه ، روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: متاسفانه برخی کوتاهی ها و چشم پوشی ها بخاطر بعضی مسائل موجب می شود که مردم در این بین متحمل ضرر و زیان شوند حال اینکه باید همه مجموعه ها نسبت به رعایت حقوق مردم و مصرف کنندگان درخصوص کالاهای فروخته شده اهتمام داشته باشند .
حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عمل به اقتصاد مقاومتی و همچنین ورود کالاهای قاچاق به کشور، استفاده از کالاهای ایرانی و تولیدات کارخانجات داخلی توسط مردم فهیم ، ضرورت دارد.
وی در ادامه به فرارسیدن روز امور تربیتی اشاره و اظهار کرد: فعالیت های پرورشی و تربیتی در مدارس و آموزش و پرورش یکی از اقدامات لازم و ضروری و از برکات انقلاب اسلامی است که شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذار آن بودند.
امام جمعه انزلی با بیان اینکه اقدامات پرورشی و تربیتی در مدارس باید علاوه بر جذابیت متناسب با شرایط دانش آموزان باشد، افزود: در کنار فعالیت های پرورشی و تربیتی در مدارس، خانواده ها و اولیای دانش آموزان نیز باید نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشند تا ایجاد دوگانگی بین خانواده و مدرسه، موجب سرخوردگی فرزندانشان نشود.
حجت الاسلام شمس الدین به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در هفته گذشته و بازتاب آن در مجامع بین المللی اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی به عنوان یک مسئله اصلی ، محوری و مهمترین مسئله جهان اسلام ، در کشور وجود داشته است .
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف افکار عمومی جهان از مسئله فلسطین و مقاومت اسلامی افزود: دشمنان با برپایی جنگ در کشورهای اسلامی تلاش کردند اذهان جهانیان را به مسائل داخلی جهان اسلام و درگیری کشورهای اسلامی و آفریقایی بکشانند اما تلاششان برای کنار گذاشتن فلسطین از محوریت معادلات جهان اسلام، خیال باطلی است .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.