به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر افزود:امیدواریم سفر روز گذشته رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به خوزستان همراه با اقدام و عمل بیشتری باشد و تصمیمات خوبی نیز در یان خصوص گرفته شود.
وی اظهار داشت:نباید شرایط خوزستان به گونه ای باشد که مواقع بحرانی مسوولان تنها به اقدامات کوتاه مدت و موقت بسنده کنند بلکه باید با ارائه راه حال های اساسی به دنبال رفع دائمی مشکلات باشند.
امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه سخنانش، اصلی ترین مشکل خوزستان را ' بیکاری جوانان جویای کار' برشمرد و گفت:معضل ریزگردها تنها یکی از مشکلات استان است، در صورتی که مشکلات عمده دیگری نیز دارد که بیکاری اصلی ترین مشکل است.
خطیب جمعه بندر ماهشهر همچنین از آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های شهرستان بندر ماهشهر برای میزبانی مسابقات قرآنی قطب 1 استان تقدیر کرد و افزود:در ایام برگزاری مسابقات قرآنی، فضای معنوی خاصی بر شهر حکمفرما شد.
خطیب جمعه بندرماهشهر همچنین در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت روز حمایت از مصرف کنندگان، افزود:ارائه محصولات مصرفی با کیفیت و قیمت مناسب از حقوق مصرف کننده است بنابراین مسوولان اداره صنعت و معدن برای تحقق این مهم، تنها به شعار اکتفا نکرده و به رعایت حقوق مصرف کنندگان همت کنند.
وی ادامه داد:قیمت محصولات در ماهشهر بالاتر از شهرهای همجوار است که این در تضاد با حقوق مصرف کننده بود، از این رو باید مسوولان به تعادل قیمت ها در بازار توجه بیشتری داشته باشند.
امام جمعه بندر ماهشهر با اشاره به مغایرت قیمت های نمایشگاهی با قیمت های بازار نیز گفت:در شهرستان ماهشهر به ویژه در آستانه ایام نوروز شاهد مغایرت قیمت کالاهای نمایشگاهی با بازار هستیم.
وی اظهار داشت:مسئولان اداره صنعت و معدن شهرستان باید علاوه بر حمایت از مصرف کننده، از کسبه و بازاریان نیز حمایت کرده و با اولویت دهی به کسبه بومی، قیمت های بازار و نمایشگاه را با برنامه سنجیده مدیریت کنند.
7104/6125 آمنه محتشمی ** تنظیم کننده:مسعود گادار ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.